Saturday, October 2, 2010

اجاره بهای سرکش فروکش کرد؟

مالکان واحدهای اجاره ای نرخ های پیشنهادی اجاره  مسکن شیراز بها را کاهش داده اند. تغییر مسیر بازار اجاره مسکن تهران  در محله هایی از تهران از جمله منطقه 4 به چشم می خورد.در منطقه 4 تهران براساس اطلاعات آماری و تحلیل رفتار مالکان آپارتمان های اجاره ای، نرخ اجاره کاهش شدید پیدا کرده است؛ به طوری که رهن کامل هر مترمربع آپارتمان از حدود 400 هزار تومان به نزدیک 300 هزار تومان رسیده است.

سامانه ایران فایل که در آن موجر و مستاجر امکان اعلام قیمت های ضخامت سنج دیواره بطری  پیشنهادی خود را برای رویت طرفین دارند، از آموزشگاه فنی وحرفه ای  روی قیمت های اعلام شده در منطقه4، بازار اجاره مسکن این منطقه را تحلیل کرده است.نتایج این تحلیل که در اختیار دنیای کودهای بیول  اقتصاد قرار گرفته نشان می دهد منحنی میانگین اجاره آپارتمان تبریز در منطقه 4 شهرداری تهران از ابتدای سال 88 تا تابستان 89 مسیر پر سیستم پیغام گذاری  افت وخیزی را طی کرده است؛ به طوری که در بهار پارسال نرخ اجاره از متوسط متری 380 هزار تومان –رهن کامل به ازای هر مترمربع- به 300 هزار تومان در نیمه همان سال رسید. در پاییز سال خرید آپارتمان سمنان  گذشته این قیمت ثابت بود تا اینکه در بهار امسال شیب مثبت بعد از 4 ماه متوالی ثبات، شروع شد و در ابتدای تابستان تزئینات اتومبیل این نرخ به اوج خود نزدیک شد و به 400 هزار تومان رسید. این در حالی است که اخیرا اجاره بهای واحد مسکونی در منطقه 4 کاهش پیدا کرده است.در مقابل، نرخ هایی که موجران در ایران فایل برای جذب مستاجر اعلام کرده اند از سطح قدرت مالی مستاجر کمتر است.توزیع بودجه بازدیدکنندگان ایران فایل واحدهای صنعتی  جهت اجاره آپارتمان مسکونی در محله های منطقه 4 نشان می دهد فروش زمین شاهرود
 اغلب آنها توان پرداخت رهن کامل متری 200 هزار تا 300 هزار تومان را دارند. تعداد افرادی که قادرند چنین هزینه ای برای اجاره مسکن انجام دهند 50 هزار بازدیدکننده است. سامانه ایران فایل در حال حاضر تنها موتور جست وجوگر مسکن در حوزه خرید و اجاره به حساب می آید که نیمه شمالی شهدای دفاع مقدس  تهران را به صورت کامل تحت پوشش دارد. این سامانه از طرف اتحادیه مشاوران اجاره آپارتمان شمال تهران   املاک مجوز رسمی برای بازاریابی الکترونیکی را اخذ کرده است.به گزارش دنیای اقتصاد، نتایج رفتارشناسی مستاجران در منطقه 4 تهران که ایران فایل انجام داده، نشان می دهد اخبار شاهرود  محله تهران پارس رتبه اول بیشترین جست وجو در بین مستاجران در این منطقه را به خود اختصاص داده است. بعد از تهران پارس به ترتیب هروی، مجیدیه شمالی، شمس آباد، مینی سیتی، بنی هاشم، خواجه  فروش آپارتمان شیراز عبداله، فرجام غربی و جشنواره محله های مطرح در جست وجوی آپارتمان اجاره ای در منطقه 4 محسوب می شوند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه شهر پرند مشکل تامین آب دارد و در آنجا باید پروژه بزرگی تعریف کنیم چرا که در پرند بحث 10 هزار و 15 هزار جمعیت فعلی اجاره ویلا لاهیجان مطرح نیست، گفت: برای شهر پرند باید مصوبه فنی یک طرح بزرگ آبرسانی از دولت اخذ شود تا مشکل آب این شهر در دراز مدت حل شود

محمد پرورش افزود: باید یک پروژه بزرگ و آبرسانی تعریف شود تا مشکل پرند دستگاه برش بطری  را به صورت موقت و با آینده نگری دور بتوان انجام داد اما به  تابلوهای کنترل دیزل ژنراتورهر حال به صورت موقت پروژه هایی را تعریف کردیم تا این مشکل هر چه سریع تر حل شود.
وی در گفت وگو با خبرگزاری فارس تصریح کرد: در حال حاضر اجاره آپارتمان مرکز تهران  هر جای استان تهران را که در نظر بگیرید مشکل آب دارد. در دماوند که در طراحی شبکه  مسیر شمال است ما بیشترین مشکل را داریم. به هر حال استان تهران مشکلات خاص خود را دارد.
وی افزود: بحث پرند چون بارگذاری زیادی شده است، خدمات دستگاه ارتفاع سنج آب و فاضلاب هم در آن به شدت مورد نیاز است اما به هر حال از ابتدا، مسکن مهر در اولویت شرکت آبفا بوده است.
این مقام وزارت نیرو در عین حال از تشکیل جلسه ای با مسوولان وزارت مسکن خبر داد و گفت: دیروز طی جلسه ای که با حضور معاونان وزیر مسکن و دستگاه اندازه گیری حجم گاز  معاونان وزیر نیرو تشکیل شد یکسری تصمیمات اخذ شد که اعتباراتی که قبلا توافق شده همان ها فروش باغ شاهین شهر  اجرایی شود تا پروژه هر چه خرید آپارتمان تبریز  زودتر بر اساس زمانی که محاسبه شده توسط وزارت مسکن انجام شود.
تمام نقشه ها و پروژه های شرکت آبفا آماده است و یک مقدار خریدهایمان را باید کامل کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.



.

No comments: