Tuesday, September 21, 2010

جزئیات طرح خانه دار شدن ۱۶۰ هزار نفر از فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اداره کل تعاون فروش باغ بابل وزارت آموزش و پرورش با اعلام جزئیات نحوه خانه دار شدن ۱۶۰ هزار نفر از فرهنگیان بدون مسکن گفت: فرهنگیان از طریق مسکن مهر صاحب خانه می شوند.

کوروش اسکندری با بیان این مطلب افزود: در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و وزیر مسکن و شهرسازی طراحی سایت حرفه ای راه حل های خانه دار شدن فرهنگیان بدون مسکن بررسی شد.

بیش از این قائم مقام وزیر آموز و پرورش در امور استانها عنوان کرده اجاره آپارتمان تبریز بود که ۱۶۰ هزار فرهنگی بدون خانه هستند.

معاون اداره کل تعاون وزارت آموزش و پرورش افزود: یکی از نتایج مهم این جلسه امضای تفاهم نامه با کودهای بیول وزارت مسکن و شهرسازی بود که طی آن مقرر شد فرهنگیان با الویت ویژه بتوانند با کمترین موانع از طریق طرح مسکن مهر  صاحب خانه شوند.

اسکندری ادامه داد: یکی دیگر از راه حل های ارائه شده افزایش ظرفیت تعاونیهای خرید مسکن تبریز فرهنگیان است که مقرر شد با حل مشکلات مالی این تعاونیها که طی چند سال گذشته دچار آن شده اند، توانمندیهای آنها را در این زمینه بکار گیریم.

آموزش و پرورش دارای ۶۰۰ تعاونی مسکن فرهنگیان است سیستم پیغام گذاری.

معاون اداره کل تعاون وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام ۷۰ هزار نفر از فرهنگیان در طرح فروش مسکن شاهرود مهر و نزدیک به ۷۰ هزار نفر دیگر در تعاونیهای مسکن برای خانه دار شدن خبر داد.

ارسال بخشنامه به استانها

اسکندری درباره مدت زمان خانه دار  کروز کنترل پارس شدن فرهنگیان گفت: طی تفاهم نامه با وزارت مسکن و شهرسازی رهن آپارتمان سمنان باید ظرف دو سال تمام فرهنگیان متقاضی خانه دار شوند.

معاون اداره کل تعاون وزارت آموزش و پرورش افزود: تفاهم نامه آموزش و پرورش با وزارت مسکن به شکل بخشنامه به اداره کل استانهای آموزش و پرورش و اداره کل های مسکن شهرها برای اجرا ارسال شده است.ف

No comments: