Monday, March 14, 2011

گزینه ثانویه برای وام مسکن

به دنبال طرح ارزانترین تور استانبول  بانک مرکزی برای افزایش وام خرید مسکن از 18 میلیون به 27 میلیون تومان، روز گذشته اعلام شد با توجه به نگرانی هایی که از طرف مسوولان بخش مسکن درباره آثار تورمی این طرح وجود دارد، قرار است گزینه افزایش خفیف تسهیلات مسکن روی میز شورای پول و اعتبار قرار گیرد. در این باره پیشنهاد شده است وام خرید مسکن به جای افزایش 50 درصدی، حدود 15 درص تور ارزان وآسان دبی  افزایش یابد و بین 20 تا 22 میلیون تومان تعیین شود.

پیشنهاد بانک مرکزی برای تامین نظر دولت تغییر داده می شود
گزینه «افزایش خفیف» وام مسکن
در شورای پول و اعتبار پیشنهاد شده وام 18میلیونی به 20 تا حداکثر 22میلیون تومان افزایش یابد
گروه مسکن- فرید قدیری: موج مخالفت ارزانترین تور دوبی  مسوولان بخش مسکن با افزایش چشمگیر تسهیلات خرید ملک، باعث شده برخی اعضای شورای پول و اعتبار، گزینه «افزایش خفیف» را برای این تسهیلات در نظر بگیرند.
بانک مرکزی پیشنهاد کرده وام خرید مسکن در سال آینده از 18 میلیون تومان به 27 میلیون تومان افزایش پیدا کند، اما برخی اعضای شورای پول و اعتبار که از نظر دولت درباره «اثر تورمی این ا  فزایش بر روی قیمت مسکن» اطلاع پیدا کرده اند، در نظر دارند آن را به گونه ای تصویب کنند که هم نظر بانک مرکزی و هم نظر دولت تامین شود.
یک عضو موثر این شورا در این باره اعلام کرده است: چنانچه وام خرید مسکن که در حال حاضر بانک مسکن از طریق سپرده گذاری، به افراد پرداخت می کند از 18 میلیون به 20 تا 22 میلیون ارزانترین تور ترکیه  افزایش یابد، در عین حالیکه قدرت مالی متقاضیان خرید مسکن، تا حدودی تقویت می شود، تاثیری در قیمت مسکن نخواهد گذاشت.
گزارش خبرنگار «دنیای اقتصاد» در این ارزانترین تور تایلند  باره حاکی است: گزینه افزایش 10درصدی وام خرید مسکن که پیشنهاد تعدادی از اعضای شورای پول واعتبار است از یک سو نظر بانک مرکزی را که پیشنهاد افزایش 50درصدی این وام را در بسته پولی سال 90 ارائه کرده، تا حدودی تامین می کند و از سوی دیگر به نگرانی مسوولان بخش مسکن درباره تحریک قیمت ملک با افزایش وام مسکن، پاسخ مثبت می دهد. تصمیم دیگری که اعضای شورا ی پول واعتبار برای نحوه تعامل سیستم بانکی با بخش مسکن، دارند به نرخ سود عقود مبادله ای مربوط می شود که تلاش این است که این نرخ برای سال آینده مشمول هیچ گونه افزایش نشود. به گزارش خبرنگار دنیای ارزانترین تور مالزی  اقتصاد، در بسته
سیاستی نظارتی بانک مرکزی برای سال آینده، سهم بخش مسکن از کل تسهیلات بانکی، 30 درصد در نظر گرفته شده که این سهم در سال جاری 20 درصد بوده است
شهردار تهران در سال 89، ماهانه رقمی معادل 318 هزار و 333 تومان حقوق و دستمزد از شهرداری دریافت کرده است. حقوق ماهانه شهردار تهران به صورت رسمی در سایت شهرداری ، اعلام شده است.
متن بودجه سال 89 شهرداری ارزانترین تور ارمنستان  تهران که بصورت کامل در سایت شهرداری منتشر شده، نشان می دهد، کل هزینه ای که برای حقوق سال 89 شهردار در نظر گرفته شده، مبلغ 3 میلیون و 820 هزار تومان است که در ماه معادل 318 هزار تومان در قالب حقوق، به شهردار پرداخت شده است. (این ارقام در فصل اول از بخش چهارم بودجه 89 شهرداری آمده است.)
در بخش چهارم بودجه جاری سال 89 شهرداری تهران –صفحه 37 از کتاب 217 صفحه ای بودجه شهرداری- همچنین آمده است: «مزایای شهردار» در طول سال رقمی معادل 35 میلیون و 710 هزار تومان در نظر گرفته شده که در این صورت، به شهردار، ماهانه حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان –در سال جاری- مزایا تعلق گرفته است.
گزارش «دنیای اقتصاد» حاکی است: معاونت مالی شهرداری تهران از اوایل سال گذشته برای شفاف سازی مالی در این نهاد عمومی، تصمیم گرفت صورت مالی هزینه و درآمد شهرداری ارزانترین تور اندونزی  را در دوره های سه ماهه و شش ماهه، منتشر کند. همچنین در سال جاری نیز، علاوه بر انتشار صورت های مالی، جزئیات کامل بودجه سالانه شهرداری نیز برای اطلاع عمومی، منتشر شد.
در بودجه جاری امسال شهرداری تهران، برای ارزانترین تور ایتالیا   حقوق سالانه کارمندان ثابت، 7 میلیارد و 383 میلیون تومان هزینه پیش بینی شده است، همچنین برای کارگران رسمی و مامورین انتظامی شهرداری نیز به ترتیب 6 میلیارد تومان و یک میلیارد تومان برای حقوق سالانه، پیش بینی شده است.
در ماده 2 از فصل اول بخش چهارم بودجه سال 89 شهرداری تهران آمده است: هزینه ناهار پرسنل شهرداری در سال 89،
5 میلیارد تومان تعیین شده است.
در متن بودجه، کل هزینه های پرسنلی شهرداری برای سال جاری، 150 میلیارد تومان تعیین شده است که شامل حقوق، مزایا، بازنشستگی، عیدی و پاداش، حق ماموریت ها، هزینه ارزانترین تور فرانسه  های آموزش و حمل ونقل پرسنل می شود
تازه ترین نرخ های اجاره در مناطق مختلف تهران
شنیده ها از سوی بازار اجاره مسکن حاکی ارزانترین تور لندن  از این مساله است که آن دسته از مستاجرانی که به اجبار خواسته مالکان را در نحوه و میزان پرداخت نرخ اجاره پذیرفتند، حال قصد دارند قراردادهای خود را دوباره تمدید کنند، چراکه آنها از تاثیر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها بر نرخ های اجاره نگران هستند و اینکه مبادا در سال جدید موجران با توجه به اجرای طرح تحول اقتصادی مجدد نرخ های اجاره را هرچند ناچیز افزایش دهند.

یکی از فعالان بازار مسکن در شرق تهران در منطقه نیروهوایی به دنیای اقتصاد گفت : نرخ اجاره نسبت به فصل جابه جایی (تابستان) کاهش داشته است و همچنین اکثر مالکان، واحدهای ارزانترین تور کیش  خود را بر خلاف خواسته مستاجران با شرایط رهن و اجاره ماهانه به بازار معرفی می کنند.
وی در ادامه افزود: هم اکنون تعداد ارزانترین تور لبنان  فایل های اجاره با شرایط رهن کامل در مقایسه با فایل هایی با شرایط رهن و اجاره ماهانه، انگشت شمار است چراکه اغلب مالکان از زمانی که تصمیم گرفتند دریافت اجاره ماهانه را جایگزین کنند و بدون هیچ قانونی دست به افزایش و کاهش آن بزنند دیگر راغب نیستند در بانک ها سرمایه گذاری کنند.
همچنین از سوی دیگر در سعادت آباد یکی از بنگاهداران واقع در این محدوده تصریح کرد: تمایل موجران برای نحوه دریافت اجاره بها مانند6 ماه گذشته است و به ندرت مالکی حاضر ارزانترین تور یونان  به دریافت رهن کامل می شود. وی تاکید کرد: این روزها رهن کامل، جزئی از ارزانترین تور قبرس  فایل های فروش به حساب می آید، چراکه اگر خریداری بودجه کافی برای خرید نداشته باشد و تعجیل و اصراری بر خرید داشته باشد برای مابقی کسری مبلغ سعی دارد واحد خود را با اجاره دادن به مستاجر با شرایط رهن کامل، جبران کند
..

No comments: